sunnuntai 31. joulukuuta 2017

Auran nuortentalo 30.12.2017

"Hei Myy, etkös sinä ollut lopen kyllästynyt pannukakkuihin?"
"Niin... Mutta en minä enää ole!"

Minun fiilikseni vastaavat tällä hetkellä Pikku Myyn ajatuksia tuossa Muumi-jaksossa. Vielä pari päivää sitten olin aivan varma, että olen kyllästynyt tanssimiseen. Ja kuitenkin, kun Elli ja Tommi eilen tupsahtivat kotikotiin ja kysyivät minua mukaan Auraan, olin aivan innoissani, kun pääsin pitkästä aikaa tanssimaan. Innostukseen sekoittui pientä jännitystä, jopa kauhua - mitä jos joudunkin toteamaan, että olin oikeassa, eikä tanssi enää tunnukaan ollenkaan hauskalta? Mitä jos minua ei haeta enää ollenkaan?

Ja mitä vielä. Heti ensimmäisistä biiseistä alkaen pääsin tanssimaan, olin naistenhauilla aktiivinen (hainpa kerran vahingossa jopa miesten vuorolla :D) ja miestenhauilla minua haettiin jopa kahviosta! Joka puolella oli tuttuja naamoja, joka puolelta tuli iloisia moikkauksia, monet ihmettelivät, miksen ole pitkään aikaan ollut tansseissa. Tuntui ihan mahtavalta olla tanssimassa - ja tauosta ja pienestä alkukankeudesta huolimatta tuntui kuin olisin jopa tanssinut paremmin kuin vielä ikinä.

Lavalla toisena bändinä oli Saija Tuupanen eXmiehineen, joka on jo noussut yhdeksi lempibändeistäni. Saija Tuupanen on niin ihanan valovoimainen esiintyjä! Tällä kertaa jäin tosin kaipaamaan hieman enemmän lattareita, ja varsinkin "salsat" olivat pettymys - toinen oli mielestäni selkeästi fuskupoljentoinen, kun taas toinen oli ihan puhdasta sambaa. 

Toisena bändinä tanssijoita viihdytti Teemu Harjukari Taivaanrannanmaalareineen. Heitä en ollut nähnyt todella pitkään aikaan, ja muistikuvani heistä oli melko erilainen kuin mitä he todellisuudessa olivat. Ihan hyvää perustanssimusiikkia, mutta minun makuuni hieman liiankin perinteistä. Ja missä kaikki lattarit? 

Lattarien puutteesta huolimatta on myönnettävä, että eilinen tanssi-ilta taisi olla paras ilta ikinä. Pääsin tanssimaan jenkkaa ja masurkkaa, ja iltaan mahtui muutamat tosi hauskat buggit ja fuskut - puhumattakaan aivan ihanista hitaista fiilistelyistä! 

Vauhdikas tanssi-ilta sai hieman ikävän lopun, sillä sain melko ärhäkän migreenin, ja kotimatka menikin takapenkillä jääpussi päässä kärvistellessä - onneksi minun ei tarvinnut itse ajaa kotiin :D

Tämän huikean tanssi-illan jälkeen odotan innolla ensi viikon TanssiStarttia! :) Toivottavasti nähdään siellä mahdollisimman monen tanssikaverin kanssa! Ihanaa uuden vuoden aattoa kaikille lukijoilleni, pitäkää kivaa ja tanssikaa ahkerasti (minunkin puolestani, sillä tänä vuonna vuosi vaihtuu minun osaltani tanssitta) <3


Ei kommentteja: