keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Tanssileirin varustelista

Olen ollut tanssileirillä vasta kuusi kertaa, joten en tosiaan ole mikään tanssileirikonkari :D Silti ajattelin tehdä tällaisen pienen listan asioista, mitkä minä itse otan mukaan tanssileirille mennessäni. Minä täällä jo kovasti odotan TanssiStarttia, ja olen jo vähän aloittanut pakkailua.

- Treenivaatteita. Tarpeeksi. Itse vähän suunnittelen vaatteita kurssien mukaan, lattaritunnille vähän vartalonmyötäisempää ja bugg-tunnille joku kiva pyörivä hame :)

- Iltatanssivaatteita. Näitä kannattaa ottaa yhdet ylimääräiset, koska viimeisenä iltana ei välttämättä enää huvitakaan laittaa sitä mekkoa, minkä oli suunnitellut laittavansa - silloin on hyvä, kun on kaksi vaihtoehtoa.


- Tanssikengät. Ja mahdollisesti myös kenkienhuoltovälineet, ainakin pitkälle leirille.

- Villasukat / säärystimet. Ettei tule tauoilla kylmä!

- Lämmin huppari / villapaita ja pitkät housut. Kts. edellinen kohta!


- Golfpallo. Kipeiden jalkapohjien hoitoon.

- Laastaria yms ensiapuvälineitä. Ainakin silloin, jos sinulla on jo valmiiksi jäätävä luistelusta saatu rakko kantapäässä, kuten minulla nyt :D

- Henk. koht. hyg. väl. Hammasharjat, shampoot, pyyhkeet ja muut itsestään selvät asiat.


- Hiustenlaittovälineet, meikit yms. Itselläni tähän kohtaan kuuluvat hiusharja, ponnareita ja pinnejä, hiuslakka sekä meikkivoide, muita aineita en juurikaan käytä. Ai niin, huulirasvaa ei saa unohtaa!

- Päiväkirja. Jos sattuu sellaista pitämään.

- Nukkumisvaatteet. (ja mahdollinen unilelu - niin, minähän olen jo täysi-ikäinen... :D)

- Juomapullo. Tarpeeksi iso. Puolen litran pullo ei riitä mihinkään, joten kannattaa ottaa suoraan puolentoista litran, ainakin kesäisin.

- Koulukirja tai pari - ainakin jos sattuu lähtemään leirille näin ennen kirjoituksia.

- Lattiamajoittujille majoittumisvälineet. Minun tapauksessani makuupussi, makuualusta ja tyyny. Ei sitä nyt tarvitse mitään matkasänkyä raahata, herranjestas :D

- Kännykkä, kuulokkeet, lompakko, silmälasit ja muut niin selviöt jutut, ettei niitä tarvitse edes tässä listassa mainita :D

Tsekatkaa ihmeessä myös ei-niin-amatöörimäinen vinkkilista TanssiStartin sivuilta: click!

Minun tämä iltani kuluu seuraavanlaisissa merkeissä. Tosin ensin on päntättävä vähän sosiaalipsykologiaa ja mahdollisesti katsottava parit englannin ylppäritehtävät. Mutta sen jälkeen, Tanhuhovilla tavataan! 

Ei kommentteja: