tiistai 2. syyskuuta 2014

Tanssimekkohaaveita

Tytöllä ei voi koskaan olla liikaa mekkoja, eikö totta? Minä en varsinaisesti pidä shoppailusta, ja kaikkein tuskallisinta on yrittää etsiä kaikista kaupoista jotain vaatetta jonka oikeasti tarvitsee - usein sitä ei edes löydä. Tanssimekot ovat kuitenkin poikkeus, sillä niitä minä jaksaisin katsella ja sovitella vaikka monta päivää! Jos sitä vaikka ylppäreitten jälkeen lähtisi tanssimekkokaupoille ihan vain siitä ilosta että on selvinnyt kokeista hengissä (JOS on...).

Millaisia mekkoja minä sitten kaappiini kaipailisin? Se on tämän päivän aiheeni :)



Hempeää, söpöä ja tyttömäistä - sellaista ei voi koskaan olla liikaa :) Näistä lempparini on ehdottomasti tuo vaaleanpunainen. Kuvitelkaapa tuo mekko, hopeiset kengät ja vaaleanpunaisia kukkia hiuksiin! Alarivin sinisellä yläosalla varustettu mekko on varmaan tosi kiva pyörähdyksissä.


Minä rakastan semmoisia vähän vanhanaikaisia, retrohenkisiä mekkoja. Olen koko tanssiharrastukseni ajan haaveillut punaisesta mekosta, jossa on valkoisia palloja - kuosi voisi olla tuo ylhäällä oikealla oleva, ja malli sitten vasemmalta. Tuollainen allaoleva kukkakuvioinen kellomekko olisi myös ihana! Olen vakaasti päättänyt, että jonain kauniina päivänä ajelen Somerolle ihan vartavasten vierailemaan Muotiputiikki Helmessä. Siellä on sellaisia mekkoja että voisin ostaa koko kaupan tyhjäksi! <3



Minusta on hauskaa, jos mekossa on joku juju joka erottaa sen muista - huomiotaherättävyys ei välttämättä ole huono asia, jos naisia on tansseissa monta riviä ;) Tuo ylhäällä oleva sarjakuvakuosi on hirveän hauska, samoin kuin alarivin oikeanpuolimmainen palmukuosi :) Minusta tuo musta mekko on ihana - muuten todella selkeä ja yksinkertainen, mutta eriväriset sydämet piristävät tosi mukavasti. Tuohon sopisi myös hyvin kaveriksi hopeiset kengät ja esimerkiksi punainen hiuskukka.

Oi että, pääsisipä pian tanssivaatekaupoille! 

ps. Kuunnelkaa ihmeessä Taikakuun uusi biisi Minä en puhu. Kun olin sen kuunnellut, minun ei tarvinnut enää todellakaan olla huolissani Taikakuun uudesta solistista! Metsäperähän hoitaa homman kotiin ihan suvereenisti.

Ei kommentteja: