perjantai 25. heinäkuuta 2014

Arkistojen kätköistä: Valasranta 22.6.2013

Koska tätä lukiessanne tanssahtelen Valasrannassa (tai vaihtoehtoisesti Esakalliolla, riippuen siitä mihin aikaan tätä luette :D), päätin tehdä jälleen arkistojen kätköistä -postauksen. Tällä kertaa ensimmäisestä kerrasta, jolloin olin Valasrannassa. Itse asiassa ainoasta kerrasta, jolloin olen ollut Valasrannassa ennen tätä tanssileiriä.

Viime vuoden juhannuksena meillä oli suunnitelmissa mennä Esakalliolle katsomaan Paula Koivuniemeä. Suunnitelmat kuitenkin muuttuivat viime hetkellä, ja lähdimmekin Valasrantaan tanssimaan Neljänsuoran, Mikko Mäkeläisen & Myrskylyhdyn sekä Ratto-bandin tahtiin. Minulla oli odotukset erittäin korkealla, koska olin saanut Valasrannasta jostain syystä todella romanttisen kuvan.

Ja romanttinen se olikin! Ehdottomasti yksi hienoimpia tanssilavoja, mitä olen nähnyt :) Vaikka eräs tuttuni sitä akvaarioksi nimittikin... Päiväkirjastani löytyy tanssi-iltaa koskevia seuraavanlaisia huomioita:

"Matka kesti suunnilleen 2,5h ja käytiin myös Pappisten lavan pihalla haistelemassa tunnelmaa. Siellä oli häät ja kun Elli oli vaihtanut kengät, ajettiin äkkiä pakoon :D"

"AIVAN. KÄSITTÄMÄTTÖMÄN. UPEA. PAIKKA. HERRANJUMALA."

"Tanssit loppui kolmelta ja alkoi jo tulla valoisampaa, ja me mentiin uimaan - - Sitten ruvettiin ajelee kotiinpäin, puoli kuuden aikaan olin nukkumassa. Ihana ilta, paras ikinä!! Ja tällä kertaa se ihan oikeesti OLI PARAS IKINÄ! <3"

"Neljänsuora oli tuttuun tyyliinsä ihan huikea, ja tauolla kävin halaamassa Anttia. Tuli uuden levyn biisejä ja ihania vanhoja klassikoita. Neljänsuora on parhautta! <3 Mikko Mäkeläinen & Myrskylyhty oli myös hyvä, mä rakastan Mikon ääntä, se on niin ihanan tumma! Ratto-band oli uusi tuttavuus, mutta sangen hyvä sekin. Kaiken kaikkiaan mahtiartistit!!! :)"

Tällainen mekko minulla oli Valaksella päälläni :)
Tänään onkin sitten aika pakata kamppeet Valasrannassa ja suunnata illaksi Somerolle. Esakalliolla tanssittavat Sinitaivas ja Johanna Pakonen. Saa tulla hakemaan ;) Hauskaa tanssiviikonloppua kaikille!

Ei kommentteja: