perjantai 8. elokuuta 2014

Ämyri 7.8.2014

Matkamusiikit :)

 
Olipa hyvä että lähdin tanssimaan eilen. Oli kaikista parhaistakin illoista ehdottomasti parhain koskaan ikinä! :) Ilta oli ehkä myös randomein ikinä: minua muun muassa luultiin kolmekymppiseksi, heiteltiin metrin verran ilmaan fuskun pyörteissä ja yritettiin värvätä kännikuskiksi (yritykseksi jäi) :D Ja hauskaa oli!



Matkaan lähdin tosiaan suoraan kuoroharjoituksista, ja perillä olin juuri ja juuri ensimmäisten valssien aikaan. Portilla kysyin, saako lipusta opiskelija-alennusta, ja minulle sanottiin, ettei. Maksoin lipun ja kävelin sisälle. Juuri kun olin saanut kengät jalkaan ja tavarat narikkaan, minun luokseni tuli järkkäri joka kysyi "Olitko sinä se joka kyseli opiskelija-alennusta? Kyllä meillä sellainen on" ja ojensi minulle kaksi euroa. Jee! Tosi hyvää asiakaspalvelua, hyvä Ämyri! :)

Varsinaisten asukuvien ottaminen ei onnistunut, koska ennen kuoroon lähtöä
pihalla vielä satoi ihan kunnolla... Minulla oli päälläni tuo vanha luottohame :)
Minähän olin lähtenyt tansseihin lähinnä katsomaan Varjokuvaa. Illan yllättäjä oli kuitenkin Ilta-aurinko. En ollut pahemmin kuullut kyseisestä bändistä aikaisemmin, ja ajattelin että siellä on jotain vanhoja patuja soittamassa humppaa viimeisillä voimillaan. Eipä ollutkaan! Lavalla olikin joukko salskeita nuoria miehiä tyylikkäissä sinisissä kauluspaidoissa ja valkoisissa solmioissa, jotka soittivat ihan pahuksen hyvin! Minusta tuli fani kertaheitolla. Heidän tekemisessään oli fiilistä, välispiikit olivat hyväntuulisia ja hauskoja, laulaja oikeasti tulkitsi kappaleet eikä vain laulanut niitä. Ei mitään hätää -cover oli mielestäni tosi kiva, ja rakastin myös polkkakappaleita. Ilta-auringon keikalle on päästävä kyllä vielä uudestaankin!


Olihan Varjokuvakin tosi hyvä - tietenkin! Minä rakastan kappaletta Put on your dancing shoes. Siihen on niin hirveän hauska pistää fuskaten ihan täysillä ^^ Minusta oli harmi, että Ilta-auringon setit kestivät vain puoli tuntia ja Varjokuvan setit tunnin. Olisin kuunnellut Ilta-aurinkoa mielelläni enemmänkin!

Ihmisiä oli aika paljon liikkeellä. Olihan nyt sentään viimeiset Ämyrin naistentanssit. Tosi kiva, että minun molemmat naistentanssikokemukseni ovat olleet niin positiivisia, nyt tulee varmasti lähdettyä ensi kesänäkin naistentansseihin :)


Illalla kun tulin kotiin, oli ihan hirveä sumu! Ajoin ihan kauhuissani varmaan neljääkymppiä koko matkan. Ja kun tulin pihaan ja kävelin sisälle, näin tähdenlennon! En ole koskaan ennen nähnyt tähdenlentoa. Se oli tosi romanttista :) Pitihän siinä sitten toivoakin, vaikken yleensä mikään taikauskoinen ihminen olekaan :D

Tanssien jälkeen maistui iltapala!
Jes, sainhan minä tämän kirjoitettua vielä perjantain puolella! Minulla oli kaunis ajatus kirjoittaa tämä heti kun tulen töistä, mutta sitten lähdinkin koulukirjaostoksille, minkä jälkeen nukuin huomaamattani puoli seitsemästä yhteentoista asti. Eivät tainneet edellisyön kolme tuntia unta riittää... :D Nyt takaisin nukkumaan. Oikein rattoisaa tanssiviikonloppua kaikille! <3

Ei kommentteja: