lauantai 9. elokuuta 2014

Kirpparilöytöjä!

Minä sitten rakastan kirpputoreja! Koskaan ei voi tietää, mitä mukavaa kirpparilta löytyy :) Viime viikonloppuna olimme kaverin kanssa Turussa Kirppis-center Manhattanilla. Tosi hyvä paikka! Se oli niin iso, että kaikkien pöytien läpikäyminen oli melko aikaavievä projekti. Sitten piti vielä sovittaa löydetyt vaatteet ja palauttaa sopimattomat takaisin pöytiin. Ja löysinhän minä pari tosi kivaa juttua...

 
Tähän mekkoon rakastuin ihan heti ensi silmäyksellä. Minusta tuo kuviointi on tosi kiva, ja väritkin ovat nätit :) Mekko näyttää tosi kivalta päällä, ja tuntuukin vielä mukavalta :) Luulenpa, että se saattaa löytää tiensä päälleni jo ensi viikonloppuna...!


Minulla on ennestään pari Jani&Jetsettersin levyä, ja olin tosi iloinen kun löysin tuon kirpputorilta ja vieläpä halvalla :) Tuo on kuitenkin sen verran vanha jo, ettei sitä oikein kaupoista löydy. Olen tuota nyt muutaman päivän kuunnellut, ja onhan tuo ihan tosi hyvä levy! Kesäunelma on siltä ehdoton lempparikappaleeni <3 Minusta se jotenkin sopii juuri tähän aikaan, loppukesään.

Minne ihmiset suuntaavat tänään tanssimaan? Ämyrillä näyttäisi olevan tosi hyvät humpat, Mikko Mäkeläinen Myrskylyhtyineen sekä Mattilat. Itse suuntaan mökille kavereiden kanssa nauttimaan viimeisestä lomaillasta. Kesätyöt loppuivat eilen ja maanantaina alkaa taas koulu. Suoraan sanottuna olen aika innoissani koulun alkamisesta! :) Vaikka se tarkoittaakin, harmi kyllä, tanssien vähenemistä... ):

Ei kommentteja: