maanantai 4. elokuuta 2014

Valasrannan tanssileiri - päivä 7


Torstaista minulla ei ole juuri ollenkaan kuvia... Tuo aamuinen puurokuva oli ainoa jaettavaksi kelpaava :D Kirjoitettavaa sen sijaan on sitäkin enemmän - torstai oli nimittäin ihan todella hauska päivä!

Aamulla suuntasin bugg tekniikka -nimeä kantavalle tunnille. Oli ihan mahtavaa! Oli hauskaa saada vähän tarkempaa ohjeistusta liikkumiseen. Matleena oli minulle aivan uusi tuttavuus, ja ihan todella positiiviset fiilikset jäi hänen molemmista tunneistaan - toisena oli nimittäin sitten kuviot buggiin. Oli hauskaa kun kurssilla käytiin läpi niitä erilaisia jalkakoristeluja, mistä puhuinkin aikaisemmin. Nyt minulta onnistuu jo jonkinlainen jalkashow ja olen tosi tyytyväinen itseeni :D

Lounaan jälkeen suuntasin Valasrannalle. Menin fuskun jatkotunnille, ja järkytyin, miten kuuma salissa oli! Ihan ymmärrettävää kyllä, Valasrantahan on sellainen lasikoppi :D Naisia oli taas aika paljon enemmän kuin miehiä. Kati, Jones ja Pörri olivat ihan mahtava opettajakombinaatio, ja minulla oli tunnilla tosi hauskaa - kerrattiin myös perjantaina tehtyjä juttuja, mikä oli mielestäni tosi kiva :)

Viimeisenä tuntina oli fuskun alkeisjatko, sillä humppa ei innostanut kuumassa jatkosalissa. Tämäkin tunti oli tosi hauska! Musiikit olivat ihan huiput, ja viimeiseksi kun tulivat Sinitaivaan Kun kellohame heilahtaa ja Alle mun sateenvarjon, sai tanssia ihan täysillä :) Jee!


Hanna veti taas loistavat lihashuollot ja venyttelyt, joiden jälkeen oli hyvä lähteä koululle syömään ja suihkuun. Illalla seurasi yksi leirin parhaista hetkistä: Elli liittyi seuraamme! Lähdettiin sitten porukalla iltatansseihin :)


Iltatanssit olivat ehdottomasti parhaat ikinä! Bändinä oli Varjokuva, ja väliajalla tanssileirin DJ:t soittivat levyjä. Varjokuva on kyllä ihan mieletön bändi. Ja Kyösti Mäkimattilaahan olen jo kehunut niin paljon, ettei minun tässä tarvitse edes aloittaa ^^ Vähän olisin kuitenkin kaivannut ohjelmistoon monipuolisuutta, sillä nyt tuli tosi paljon fuskuja ja tosi vähän esimerkiksi lattareita. DJ:t korjasivat kuitenkin tämän puutteen erittäin hyvin!

Illalla iski pieni kiukustuminen siitä, että kyseessä oli leirin viimeinen ilta (minulle). Teki mieli heitellä tavaroita ja polkea jalkaa :D Samalla olin kuitenkin innoissani, koska tansseissa oli ollut niin hauskaa. Tosi hyvä lopetus leirin iltatansseille! :)

Ei kommentteja: