perjantai 14. marraskuuta 2014

Tanssien ärsyttävimmät x5

Kyllä vain, myös yltiöpositiivista Hetaa ärsyttää joskus lavatansseissa :D Ajattelin koota muutaman jutun, mikä minua tansseissa eniten ärsyttää.

1) Cha chan tanssiminen väärään rytmiin.
On totta, ettei tanssitaidolla ole mitään väliä ja mielellään sitä vaikka kävelee ympäri lavaa jos vain pari on mukava, mutta cha cha on poikkeus. Minä olen aina tottunut rytmittämään sen 1-2-3-4-et-1 jne mutta erittäin monet miehet vievät sen jollain muulla rytmityksellä. Ja sitten minun sydämeni itkee verta :D Tiedän, ihan pikku juttu, mutta minulta sulaa kaikki cha cha -fiilis pois jos joudun tanssimaan sen väärään rytmiin. Se on kuitenkin niin fiilistanssi, ja se olisi ihanaa tanssia täysillä! 

2) Sukkahousujen hajoaminen.
Varsinkin, kun tämä usein tapahtuu heti ennen tansseja kun käy vessassa. Kerran minulla oli vieläpä vähän liian lyhyt mekko ja sitten vielä repäisin heti alussa sukkahousuihini ihan jäätävän reiän. Nykyään osaan ainakin ottaa varasukkikset mukaan.

3) Kun joku vie miehen nenäsi edestä.
Naistenhaulla suunnittelee ensin monta sekuntia, miten aikoo hakea tuota tiettyä miestä. Alkaa lähestyä miestä, ehtii jo hymyilläkin hänelle, mutta sitten jostain pelmahtaa toinen nainen ja jään rannalle. Argh! :D Eikä tämä siis missään nimessä ole sen toisen naisen vika, eihän hän voi tietää että minä olin suunnitellut samaa kuin hän :)

4) Turha opettaminen.
Tästä olen puhunut ennenkin. Kursseille mennään oppimaan ja tansseihin pitämään hauskaa. Sitten jos joku pyytämättäni alkaa neuvoa ja opettaa (vieläpä usein vähän väärin) niin pieni ärsytysefekti on olemassa :D Tietysti jos itse pyydän neuvoja, tai jos tanssipari on tuttu, niin asia on ihan eri. Silloinhan se on vain mukavaa saada palautetta! 

5) Lähdet juomatauolle, ja sitten pärähtää käyntiin joku ihan jäätävän hyvä biisi etkä pääse tanssimaan sitä. Tarvitseeko tätä edes selittää? :D

Tänään sitten kannat kattoon pitkästä aikaa ihanan Tian kanssa! Paikkana tietysti Teeriharju, nähdään siis siellä ;)

Ei kommentteja: