lauantai 28. kesäkuuta 2014

"Uutta" tanssivaatekaappiin!

Me olemme Ellin kanssa suunnilleen samankokoisia, mikä on todella kätevää tanssivaatteiden kannalta. Voimme aina lainata toisiltamme vaatteita, ja kun johonkin vaatteeseen kyllästyy, niin sen voi pistää kiertoon :) Usein käy niinkin, että minulta kerran lähtenyt vaate päätyy Ellin ja toisen siskoni kautta takaisin minulle.

Olin juuri miettinyt, että minun pitäisi ehkä mennä shoppailemaan tanssihameita, mutta sitten Elli tulikin kotiin mukanaan muutama hame minulle kierrätettäväksi :)

Kyseistä hametta olen pari kertaa lainannutkin, ja aina himoinnut sitä omakseni :D Joskus toiveet toteutuvat! ;)

Samanlainen kuin tuo ruusuinen, mutta vähän eri kuvioinnilla :)


Hirmu hauska kellohame :)


Eikä siinä vielä kaikki! Tänään käytiin kirpparilla, ja löysin sieltä pari tosi kivaa paitaa/tunikaa, joille löytyy varmasti käyttöä tänä kesänä!
 
Tähän rakastuin heti ensisilmäyksellä, niin nätti! :)
Pinkki vaate ei voi koskaan olla huono ostos! :D Tykkään paljon tuosta sivussa olevasta narusysteemistä :) Tämä on kiva kun tätä voi käyttää paitana, tai sitten leggingsien kanssa tanssiessa tunikana ^^
Todennäköisesti jokin näistä uutuuksista valikoituu päälleni tänä iltana. Ämyrillä tavataan! :)

Ei kommentteja: