torstai 12. kesäkuuta 2014

Valasrannan tanssileiri?

Suomen media&action järjestää tänäkin vuonna Valasrannan tanssileirin Yläneellä. Olisin halunnut mennä sinne jo viime vuonna, mutta jäi kuitenkin väliin. Tänä vuonna olen vakaasti päättänyt suunnata leirille 7 päiväksi.

Olen ollut saman tahon järjestämillä tanssileireillä ennenkin: kaksi kertaa Esakalliolla, kerran Halloween-leirillä ja Tanssistartissa. Lyhyemmillä kursseilla olen käynyt mm. Järvenpäässä. Olen kyllä tykännyt kursseista ja leireistä ihan tosi paljon ja mielestäni ne ovat aina hyvin järjestettyjä (mitä nyt joskus loppui ruoka kesken xD) Opettajat ovat suureksi osaksi tuttuja, ja aivan huippuja! Jari ja Sari Aaltonen sekä Kati ja Jones Kainulainen ovat lemppariopettajiani. Ja Susa Matson on ihana!! He ovat myös Valasrannassa tänä vuonna.

Olen ihan innoissani selaillut leiriohjelmaa! Siellä on niin paljon lajeja, paljon kaikkia kivoja lattareita, jopa jenkkaakin löytyy... :) Erityisen innoissani olen siitä, että sieltä löytyy kolme uutta lajia, joiden tunneille on ehdottomasti päästävä: lindy hop, boogie woogie - ja CHARLESTON!

Siitä asti kun näin elokuvan The Great Gatsby, olen halunnut oppia tanssimaan charlestonia. Alla pätkä ohjelmasta Let's Dance (Alexander Rybak tanssimassa charlestonia). Katsokaa nyt miten HAUSKAN näköistä!! Tuo varmaan pesee kaikki polkat ja jenkat mennen tullen :D Löysin pätkän myös soolocharleston-kilpailuista, ihan mieletöntä. Noin kun osaisi! :)

 
 
Iltamenotkin ovat tosi hyviä: Lauantaina olisi Antti Raiski, jota en ole koskaan nähnyt mutta jonka olen kyllä halunnut nähdä, ja Helminauha, joka on ihan huippu. Ratto-band on yhtenä iltana, ja mikä parasta: torstaina Kyösti Mäkimattila Varjokuvineen! JEE! :)

Suunnitelmissani olisi mennä Yläneelle perjantai-iltana, aloittaa leireily lauantaina ja olla seuraavaan perjantaihin asti. Perjantaina 25.7. on nimittäin Sinitaivas Esakalliolla, joten sinne on illaksi ehdittävä!

Pieni jännitys kuitenkin on päällä, koska en ole koskaan ollut missään tanssileirillä yksin.Aina on olleet Elli ja Tommi turvana! :) Tuo on vielä aika kaukana... Haluaisinkin kysellä, onko jollakulla kokemusta tästä leiristä? Missä esim. olet ollut yösi? (itse olen ajatellut lattiamajoitusta...) Ottaisin ilomielin kaikenmoista kommenttia ja vinkkiä vastaan!! :) Joten jos lueskelet tätä ja olet ollut kyseisellä leirillä niin autapa neitoa hädässä ja kerro kaikki mitä mieleen tulee :D Kiitoksia!

Tanssileirin viralliset sivut!

Ei kommentteja: