maanantai 30. kesäkuuta 2014

Uittamo 29.6.2014

Olin Uittamolla kerran viime kesänä. Silloin oltiin matkassa kaveriporukalla eikä paljoa tanssittu. Siksipä olin varautunut, etten tälläkään kertaa pääsisi paljoa tanssimaan. En olisi arvannut, että ilta tulee olemaan EHKÄ PARAS IKINÄ! :D

Ihmisiä ei ollut hirveän paljon, mutta toisaalta lavakin oli aika pieni, eikä sinne olisi paljon enempää mahtunutkaan. Tuttuihinkin törmäsin, ja tanssia sai ihan tauotta! Oli ihan huippua! :) Aika aikaisin ihmiset alkoivat lähteä pois, ja loppuillasta oli enää tosi vähän tanssijoita jäljellä - mutta laatuhan korvaa määrän!

Kyseessähän oli meidän Sinitaivas-maratonimme viimeinen ilta. Ja olen kyllä sitä mieltä, että Sinitaivaalta myös paras keikka näinä kahtena viikkona. Biisivalinnat olivat ihan tosi hyviä, ja erityiskiitoksen pojat ansaitsevat väliaikamusiikista. Ihan loistavia lattareita, ja muutenkin tosi hyviä biisejä! Minulla on muuten uusi lempparirumba - Historia de un amor. Olen aina miettinyt, että tuo on ihana tuo rumba mitä Sinitaivas soittaa, ja eilen muistin viimeinkin kysyä kappaleen nimeä. Alkuperäinen versio on ihanan Julio Iglesiasin <3

 
Ai ai, ei ole kyllä pitkään aikaan ollut noin hauskaa! Onneksi seuraavaa iltaa ei tarvitse odottaa kovin pitkään - perjantaina tai lauantaina (tai kenties molempina?) suuntaan taas parketille :) Jipii!
 
Ilma oli vähän synkkä ja sateinen, mutta ei se kyllä menoa haitannut sitten yhtään!

Parkkipaikalla oli jo paljon porukkaa kun noin 19.10 kaarrettiin Uittamolle :)



Saanko esitellä, mainio siskoni ja kala(mekko)kaverini Elmeri ^^



Ei kommentteja: