maanantai 23. kesäkuuta 2014

Pavi 22.6.2014

Juhannuksen tanssiriennoista viimeinen suoritettiin eilen Pavilla. Kyseessä eivät olleet tavalliset iltatanssit, vaan tanssiaika oli 17.00-21.30. Olin varautunut, että porukkaa ei olisi ollenkaan ja että saisin vain istua seinäruusuna koko illan. Halusin kuitenkin lähteä Sinitaivasta kuuntelemaan :)

Ihmisiä oli kuitenkin tosi paljon! Keski-ikä oli luonnollisesti aika lailla korkeampi kuin esimerkiksi Esakallion perjantaitansseissa, mutta pääsin kuitenkin tanssimaan! Ei ollut ollenkaan huono ilta.

Pavista paikkana olen höpötellyt sen verran monesti, että säästän teidät tällä kertaa mielipiteiltäni liian valoisista lisäkkeistä sun muista... :D

Sinitaivas soitti ehkä juhannuksen parhaat settinsä. Mukana oli tällä kertaa kaikki kolme: jenkat, polkat ja masurkat. Kuultiin myös ihana Sinä minussa, jota olin jo ehtinyt kaipailla perjantaina ja lauantaina. Rakastin myös Pasman laulamaa Sitkeä sydän -coveria. Rämän laulama Kuinka voit väittää on tosi kiva, pidän siitä paaaljon enemmän kuin Hectorin alkuperäisestä versiosta! Myös Ei tule toista eilistä oli positiivinen yllätys, koska en ole kuullut sitä keikalla pitkään aikaan.

Hiukan oli nihkeää herätä tänä aamuna aikaisin. Mutta arkeen palaaminen on paljon hauskempaa, kun tietää, että jo keskiviikkona pääsee taas jorailemaan! Can't wait! :)

Hiukan matkaevästä... Minulla on ihan jäätävä Omar-addiktio nykyään. En ole pitänyt niistä ennen, mutta nykyään ne ovat minusta ehdottomasti parhaita karkkeja! Taustalla näkyy hame, joka minulla oli päällä. Se on UFF:ista hankittu, ja ihme kyllä eilen jollakulla naisella oli AIVAN SAMANLAINEN! :D
Ilma ei ehkä ollut paras mahdollinen... Mutta väliäkös tuolla, kun lavalla on kuivaa ja lämmintä!
Elli teki minulle aivan ihanan kampauksen! Tuo oli myös tanssillisesti tosi helppo, koska se pysyi napakasti kiinni koko tanssien ajan. Missään vaiheessa ei tarvinnut miettiä, että onkohan tukka nyt hyvin :D

Ei kommentteja: