perjantai 5. kesäkuuta 2015

Biisivinkkejä?

Heips. Minä olen viime aikoina kuunnellut yhtä paljon musiikkia kuin ennenkin, mutta en ole löytänyt mitän uusia kappaleita. Samat biisit ovat soineet Spotifyssa huhtikuusta asti, ja nyt kaipaisinkin jotain uutta. Tämän vuoden euroviisubiisitkin alkavat tulla jo korvista ulos, vaikkei minusta ihan heti uskoisi... Olisiko lukijoillani antaa minulle jotain hyviä biisivinkkejä? Mitä kappaleita te olette viime aikoina kuluttaneet? Mieluiten tietysti otan vastaan tanssikappaleita, mutta kaikki käy!

Törmäsin pari päivää sitten Taikakuun uuteen sinkkuun Alle metrin päässä. Aivan ihana kappale! Niin hyväntuulinen ja vauhdikas. En malta odottaa, että pääsen kesällä katsomaan Taikakuuta ja vauhkoilemaan tuon biisin tahtiin! Tuleekohan heiltä jo kohta uusi levykin? :) Myös Neljänsuoran uusia biisejä on tullut kuunneltua, Kaksi kauneinta on ihan tosi nätti! Onkohan heiltäkin odotettavissa pian uutta levyä...? 

Otan erittäin kiitollisena vastaan kaikki biisivinkit!

ps. Sehän on jo viikonloppu. Hauskoja tanssirientoja kaikille tanssi-ihmisille ja muillekin ihmisille! Lavoilla törmäillään ;)

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Mno jos on yhtään apua niin tsekkaa vaikka mun kaikki soittolistat Spotifystä... sieltä saattaa löytyä jotain :D

JKallio kirjoitti...

Minä en voi auttaa, kun minun soittolistalla on pelkkää flamencoa.

Heta Ilona kirjoitti...

Kiitti Henna! Kävin stalkkailemassa sun listoja, ja kyllähän sieltä uusia hyviä biisejä löytyi :)

JKallio... :DD